Hva vi sysler med

Et nytt år er i emning, har vært en stund faktisk, og koret øver blant annet på nye sanger. Sailing, fordi vi skal synge sammen med Kor I Lia på et arrangement. Herrene øver på en gammel jazzlåt, Its only a papermoon. Damene har henfalt til mysterier, eller er det girl-power? I alle fall øver de på Savage Daughter, original av Wyndreth Berginsdottir (Karen L U Kahan). Videre er hele koret nå involvert i shantyen Wellerman, som herren hadde alene for litt siden. I Wanna dance with somebody er noe helt annet. Og brått dukket det opp to navn til på notesida, Marius Muller og Sondre Justad, hhv Den du veit og Riv i hjertet. Så gjenstår det å se om man blir revet med.

Ellers har koret 50- årsjubiléet i tankene, det er neste år. Her blir det nok gravd fram noen sanger fra arkivet også.